Burçin BIYIK & Merve EREM

twitter

.

.

En Çok Şukulananlar

İzleyiciler

Blogger tarafından desteklenmektedir.
6 Mayıs 2014 Salı
Gel Alaaddin üç dileğim var.
cins'iyetimi al,
huzura erdir,
beni vur,

Başka türlü bitmeyecek beynimdeki inşaat.
Tüm fikirlerimi karadenizli arsacılara sattım.
Ki tanrı aşktan başlamıştı umutlarımızı asmaya.
Mutluluk diye tabir ettiğimiz hiç bir devrime izin vermedi
ve eli avuçtan sakındı.
Sabah, öğlen ve akşam
düzenli olarak,
günde üç öğün intihar ediyorum.
Aslında sana sair bir şeyler yazmak beyaz kağıtlara,
ya da yazmaya cesaret etmek,
Bir nevi suç duyurusu; ve ben kendimi ihbar ederken gözlerine,
yüreğinin hapishanesini yurt eyle bana.
seni çok müebbet özlüyorum.
Saçlarından yapılmış sıratın üzerinde durmaya çalışırken bedenim,
sen bunların hepsini boşver.
çok geç olmadan, 
hayatımdan sadece bir kere değil,
olabildiğince çok geç.

0 yorum: