Burçin BIYIK & Merve EREM

twitter

.

.

En Çok Şukulananlar

İzleyiciler

Blogger tarafından desteklenmektedir.
14 Kasım 2013 Perşembe


"Yarın sabah geri gelmeyecek misin?
Ben mi kalkayım yoksa çayı sen demleyecek misin "






Nerde bu kelebekler? Söz almıştım geleceklerdi yine. Şimdi yerlerinde hep karın ağrıları.
Belkide aşık edecek başka çift buldular kendilerine, belki daha mutlular bir başkasının bedeninde.
Ne zaman bu kadar hissizleştim bilmiyorum. Önce sözleştiğim kelebekler bıraktı beni, sonra sen..
Daha sonrası aynı işte, yine kitap okuyorum ve gece yarsına kadar açık sağ tarafımdaki ışık hatta aklıma geldiğinde hiç söndürmüyorum o ışığı.
Basa basa sildiğin yedi sayısını her gördüğümde fırlatıyorum elimden ve kırılmamaya inat ediyor kumanda.
Banyoya her girdiğimde yarım kalan parfümüne çarpıyor gözüm. Onu da atıcam yakında, ah bir kokun herkesleşse.


"Madem öyle lafı uzatmaya gerek yok.
Ben mi öleyim yoksa ateş edecek misin?"

0 yorum: