Burçin BIYIK & Merve EREM

twitter

.

.

En Çok Şukulananlar

İzleyiciler

Blogger tarafından desteklenmektedir.
14 Kasım 2013 Perşembe
Topladığım kibrit çöplerinden ev yapacaktım sana. Seninle okyanuslarda yüzecek, çöllerde yürüyecektik, hiç bakmadan ardımıza. Şimdi ikimizde birbirimizin ardıyız, sırtıyız. En yakında bulunurken asla ulaşamayacağıyız. Ölümcül bir virüs gibi yayılıyor senin bir başkasıyla sevişeceğin düşüncesi vücuduma. Müneccimler yanılıyor, kahve falında çıkan iki genç biz değildik. Telveler ayaklarımıza dolandı, ayakkabılarımızı bir kahve fincanının içerisinde bırakıp, birbirimizi koşarak terk ettik.

Aklıma geliyor gece gece. Hece hece döküp eteğimdeki taşları, koşar adım çıkmak istiyorum bu evden. Bir ambulansın sağır eden siren sesine kulaklarımı dayayarak yeni bir intihar metodu yaratmak, var olan bütün kırıklıklarımı ruh alçısı olarak seçtiğim bir şarkıyla onarmak, ne güzel olurdu. İkinci kişiliğimle aynı yatakta uyumak zorunluluğu, otoriter bir baba gibi dürtüklüyor beni.

Kısa saçlarımdan tutamadığı için kalbime el atan özlem adında bir düşman, boyası eskimiş kaldırımlarda sürüklüyor bedenimi. Önce gömleğim, sonra derim, sonra etim yüzülüyor. Gece, iyice yüzsüzleşiyor gözlerim bulanık görmeye başladığı anda. ve sonra sen her yerde, hiç kimsenin göremeyeceği şekilde, mutlak suretle sen. Kanlı canlı sen. Nereye atsam elimi sana değsin istiyorum.

Senden, yaşarcasına nefret ederken bile, öylesine ölesiye seni seviyorum ki; bütün şiirler, şarkılar ve danslar, bir çocuk hıçkırığına dönüşüyor. Bu bir sancı, sanma ki unutunca geçiyor vücutta ihanetle beraber nükseden onlarca ağrı. Sigara dumanı tavana doğru salınadursun, ben pencereden kendimi sarkıtacağım. Seni ellerimle penceremden içeri sokarmış gibi bir oyun oynayacak ve iklimlerin kabul etmediği bir yağmura yalakalık yapacağım.

Yalnızca sana yağsın bu gece. Bu gece şarkılar yalnızca benim için, hırsızlar senin için çalsın. Her ne kadar yazdıransan da çoğu zaman, kimi zaman aklımın kuytularına kamp kurup cümle bile kurmayı unutturansın.


0 yorum: