Burçin BIYIK & Merve EREM

twitter

.

.

En Çok Şukulananlar

İzleyiciler

Blogger tarafından desteklenmektedir.
30 Aralık 2013 Pazartesi









'Acısada öldürmez' demişti Sıla.
Ama ben acıta acıta öldürdüm içindeki seni.
Sonrası bildiğimiz cehennemin dibi.

Çaresizsek senin yüzündendi .
Konuşacak bir dil bulamamamız senin yüzünden.
Artık hiç bir kitapta yer alamayacak aşkımız.
Hiç bir öğretmen, "araştırın da gelin" diye bizi konu vermeyecek.
'İmkansız' aşkın köleleriydik yani.

Hiç olamadık körkütük aşık.
Ya ben kördüm ya da sen fazla kütük.
Tek korkum sana ulaşırken kaybettiğim.
Şimdi arandığım içimdeki 'çocuk'

Bir 'egeli lodos' hep aşık eder.
Tüm bedeniniz sağ gösterip sola çalışır.
İşte o zaman tüm işler karışır.
Seversen farklı yanaşır hayat,
Sevmezsen başkalaşır.

Ah bir es kaza düşsen içime.
Dolansan sarmaşık misali bedenime.
Gelirken yanında getireceklerin benden kurtuluşu getirmesin.
Onun yerine giderken götürdüklerini kullan.
Olmadı beraber el ele keşfederiz.
Nasıl olsa benim kalbim koskoca bir 'ıssız ada'

Yokluğunda saatleri sayarken ben,
Sen kurtuluş planını çoktan çizmişsin.
Yaptıklarını başından beri bildiğimden değil.
Aptala 'malum' olur derler ya.
Unutma her aşık biraz aptaldır.

Hiç bir lambayla aydınlatmıyorum odamı.
Sen varken nasılsa şimdide öyle karanlıkta oturuyorum
Çünkü ışığım bebeklerindeydi.
O gün bu gündür 'gözlerine teslimim'

Şu özlemek olmasaydı.
Aklıma elleri, ses tonu gelmeseydi.
İnsanlar sadece hayallerle yetinilebilseydi.
Her kapı çaldığında aklımda o belirmeseydi.
Yani hayatımda bu kadar yer etmeseydi.
Giderken tüm anıları götürebilseydi.
Keşke başkasına 'özledim onu' diyebilseydi.

Ne kadar yükseğe koyduysak o kadar çabuk uçtu aşk.
..ve bi o kadar acı verdi ertesi.
Daha sonra hep dar tuttum kapımı.
Sadece ince ruhlu bedenler geçebilsin diye.
Benim olayım çok sevdiğimden değil 'zor sevdiğimden'

Kaç fener kararttığımız değil.
Önemli olan kaç feneri beraber söndürdüğümüzdü.
Yanlış insanlar yakştırdık hayatımıza,
Yanlış aşklar bulaştırdık bedenimize.
Yenilere, eskilere...
Gelmişlere, geçmişlere...
Dualara, beddualara...
Kısacası kalan sağlara...
'Vur kadehi ustam'

0 yorum: