Burçin BIYIK & Merve EREM

twitter

.

.

En Çok Şukulananlar

İzleyiciler

Blogger tarafından desteklenmektedir.
11 Nisan 2014 Cuma
Bir gün öldürdüğüm bütün papatyaların vebalini ödeyeceğim,
Bu zaman alacak, beni benden alacak,
Gülüşlerimi, düşlerimi ve hatta hayatımı alacak.
Mühim değil.
Tutunacak bir dalım dahi yoksa artık,
Hayatın elimden alınması acıtmaz.
Yaralamaz.
Kanatmaz.
Acı dediğin, mutluluğu tatmaz.
Tattırmaz.
Bağdaş kurup izlediğim insanların bunu fark etmemesi iyi,
Beni görmemeleri kötü,
Bana bakmamalar kötü,
Benden bi’haber olmalar iyi.
Gözümün dibinde olmaları,
Gözümün dibinde sevişmeleri.
Gözümün dibinde serinlemeleri.
Her şeyi ve her hallerini gözüme gözüme sokmaları
Bu hayatı siktir etme bahanelerinden en iyisi!


Biliyorum,
Umursamadıkça umursanır insan.
Biliyorum,
Kaçtıkça bulunursun ayak izlerinin bıraktığı lekelerden.
Biliyorum,
Sustukça büyürsün bu ülkede,
Konuştukça asılırsın.
Savundukça ölürsün.
Soyundukça kazanırsın.
Biliyorum,
İdam mahkumunun son dileğinde bekliyor ömrüm.
Biliyorum Tanrım,
Güzel bir başlangıcım olmasa da, mükemmel bir sonu hak ediyorum!

Hayallerimi sattığım gün çok zengin olacağımı söylemiştim
Fakat,
Bu dünyanın para birimi, öbür dünyada işler mi?
Emin değilim.
‘Zenginlik başa bela’ demişti gönlü fakirin biri.
Gönül zenginliği bütün günahlar silecekse,
Hayallerin de zenginliğin de..

İyisinden alabilir miyim

Bi duble?...

0 yorum: